Steg för steg-guide

Steg 1/4

Gör din skadeanmälan. En bekräftelse av din anmälan skickas till din mail.
Har du råkat ut för stöld eller förlust? Kom ihåg att bifoga polisanmälan.

Steg 2/4

Din skadeanmälan hanteras och du får besked inom två veckor. Ditt försäkringsnummer är din referens.

Steg 3/4 (Vid reparation)

Lämna in klockan/smycket hos en Stjärnurmakare. OBS! Du måste invänta besked från oss innan du kan lämna den till en verkstad där den undersöks.

Närmaste Stjärnurmakare hittar du här.

Har du ingen Stjärnurmakare i närheten, läs vidare här.

Steg 4/4 (Vid stöld, förlust eller totalskada)

Hämta ut din nya klocka eller smycke hos din Stjärnurmakare. Du betalar din självrisk i butiken. OBS! Du måste invänta besked från oss innan du kan välja ut ett nytt objekt.

Närmaste Stjärnurmakare hittar du här.

Har du ingen Stjärnurmakare i närheten, läs vidare här.

 


Försäkringen förmedlas av Eurostar Retail Support, Box 7542, 103 93 Stockholm
Försäkringsgivare för denna försäkring är Europeiska ERV, Box 1, 172 13 Sundbyberg