Instruktion vid returfrakt

Har du inte en Stjärnurmakare i närheten, gör så här:

Vid reparation

Kontakta Stjärnförsäkringen på telefon 08-5510 5510
Emballage och fraktsedel skickas hem till dig.

Skicka in din produkt:
Lägg produkten i emballaget och skicka in produkten.
Klockan skickas via postförskott hem till dig när reparationen är klar. Självrisken betalar du via postförskottet.

Vid totalskada, stöld eller förlust

Om du inte har en butik i närheten kan du få din nya klocka eller smycke levererad hem till dig.

Du måste invänta beslut från oss med vidare instruktioner innan du kan välja ut ditt nya objekt.

Så här går det till:
Du väljer ut ditt ersättningsobjekt här på stjarnurmakarna.se och informerar Stjärnförsäkringen via mail vilken klocka du önskar.

 


Försäkringen förmedlas av Eurostar Retail Support, Box 7542, 103 93 Stockholm
Försäkringsgivare för denna försäkring är Europeiska ERV, Box 1, 172 13 Sundbyberg